بهترین وکیل ثبتی در اراک

وکالت ثبتی هم جزوی از حوزه ی وکالت است با این تفاوت که وکیل ثبتی در اراک به قوانین و آیین نامه های ثبتی و حقوقی مانند قانون ثبت اسناد و املاک و آیین نامه های اجرایی اشراف کامل دارد. این وکیل به تمامی جوانب پرونده رسیدگی کرده سپس اقدام به دفاع از موکل خود به بهترین شکل ممکن می کند.

زمانی که فرد نیازش به یک وکیل مانند آقای شیر محمدی وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی که تخصص کافی در امور ثبتی دارد را حس می کند با مراجعه به ایشان وکالت مراجعه به ادارات ثبت و دفاتر اسناد رسمی و حل و فصل کردن مشکلات به صورت قانونی را می دهد.لازم به ذکر است به سند های که در دفتر اسناد رسمی ثبت می شوند اسناد رسمی می گویند که دارای اعتبار بوده و لازم والاجرا است. این سند ها نسبت به طرفین و شخص سوم دارای اعتبار می باشند و در صورتی که فردی اعتراض داشته باشد قادر به ادعای جعل است.

از مهم ترین وظایف یک وکیل ثبتی در اراک می توان رسیدگی به اختلافات ثبتی و امور اجرائ در وصول مطالباتی همچون مهریه و چک اشاره کرد.‌ همچنین دعاوی مربوط به ثبت شرکت، تغییرات شرکت ها، انحلال، ثبت اسناد و املاک، ثبت در مالکیت فکری از جمله اختراع، طرح صنعتی و برند و غیره..‌‌. جزوء دعاوی ثبتی هستند.

بیشترین میزان دعاوی ثبتی مربوط به اموال مشاع، افراز و تعارض در خصوص صدور اسناد است. در نظر بگیرید که دعاوی ملکی با دعاوی ثبتی متفاوت بوده و اکثر افراد این در مورد را با هم اشتباه می گیرند. به یاد داشته باشید اصل دعاوی ملکی مربوط به نفس ملک و دعاوی ثبتی در رابطه با عملیات ثبت سند می باشد.

وکیل امور ثبتی مجرب در اراک

دعاوی ثبتی هم مانند سایر پرونده ها دارای انواع مختلفی است: طبق ماده ی ۱۶ و ۲۰ قانون ثبت به اختلافاتی که رسیدگی به آن در صلاحیت ذاتی محاکم دادگستری می باشد و طبق ماده ی ۲۵ قانون ثبت دسته ی دیگر در صلاحیت هیات نظارت و شورای عالی مورد بررسی قرار می گیرند.

انواع دعاوی ثبتی شامل: دعاوی ثبتی املاک، دعاوی ثبت اسناد، دعاوی مرتبط با اجرای اسناد رسمی لازم الاجرا، دعاوی اعتراض به اصل در خواست ثبت ملک، اعتراض به ثبت ملک، اعتراض به حقوق ارتفاقی ملک، دعاوی الزام به تفکیک، ابطال سند مالکیت معامله معارض، اعتراض به ثبت سند، اصلاح شناسنامه، الزام به ثبت ولادت، تغییر نام، تغییر سن، الزام به صدور شناسنامه، در خواست صدور سن  مالکیت، حذف نام همسر سابق از شناسنامه، رفع ممنوع الخروجی، اعتراض به ثبت علائم تجاری یا اختراع، اعتراض به تصمیم واحد ثبتی، الزام به تفکیک، تقسیم و فروش اموال مشاع، افراز، دستور فروش ملک مشاع، دعاوی اجرای ثبت، اصلاح سند، ابطال اجراییه ثبتی و غیره….

داشتن یک وکیل ثبتی خوب مانند آقای شیر محمدی که وکیل پایه یک دادگستری و وکیل حقوقی در اراک است و به صورت تخصصی به دعاوی ثبتی رسیدگی می کند در حالی که شرایط و ضوابط را به خوبی می داند و می تواند بهترین راهنمایی ها را به شما بکند.

 

وکیل ثبتی خوب در اراک

زمانی که اقدام به ثبت شرکت تان می کنید باید نام طبق قوانین باشد همچنین می توانید پیشنهادات مناسب تری را از جانب ایشان دریافت کنید و در نتیجه سرعت طی کردن مراحل کار بالا خواهد رفت یا در شرایطی می خواهید برای  ماده ۲ اساسنامه خود موضوع فعالیت مناسبی بنویسید.

برای نوشتن کلیه ی اوراق و مواد قانونی طبق قانون اساسنامه، اظهارنامه و صورت جلسه در صورت داشتن یک وکیل ثبتی در اراک این کار با کیفیت بالا و در کوتاه ترین زمان ممکن صورت خواهد گرفت. پس نتیجه می گیریم یک وکیل ثبتی با وجود اطلاعات و دانشی که دارد مانند یک پزشک راه و روش درمان هر دردی را می داند.

کلیه هزینه هایی که شما برای داشتن یک وکیل ثبتی باید در نظر بگیرید کاملا تئافقی و طبق قرارداد خواهد بود و هیچ هزینه ی اضافی را مشمول نمی شوید. جناب آقای محمد شیرمحمدی به عنوان وکیل ثبتی در اراک با شما جلسات مشاوره ای خواهد گذاشت و سعی بر این دارد تا حق و حقوق شما پایمال نشود. 

از آن جایی که قوانین ثبتی بسیار پیچیده است برای حل و فصل کردن آن ها حتما به یک وکیل کار بلد و با سابقه نیاز خواهید داشت. داشتن یک وکیل به شما کمک می کند تا مشکلات موجود بر سر راه پرونده تان را به راحتی از میان برداشته  و به راحتی با یک بررسی ساده و جمع اوری اطلاعات شما را از نتیجه ی احتمالی آن ها آگاه سازد‌.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مقالات مرتبط

وکیل جنایی
وکیل کیفری
وکیل جنایی
وکیل جنایی چیست وکیل جنایی یا وکیل دادگستری جنایی، وکیلی است که در زمینه قضایای جنایی فعالیت می کند. این…
وکیل حقوقی انلاین
وکیل حقوقی
وکیل حقوقی انلاین
وکیل حقوقی انلاین وکیل حقوقی انلاین یکی از خدماتی است که در دنیای امروز با پیشرفت فناوری و ارتباطات، بسیار…
وکیل حقوقی
وکیل حقوقی
وکیل حقوقی کیست
وکیل حقوقی چیست؟ وکیل حقوقی یک حرفه‌ای حقوقی است که به عنوان مشاور و نماینده حقوقی برای افراد و شرکت‌ها…
وکیل حقوقی در اراک
وکیل حقوقی
وکیل حقوقی اراک
وکیل حقوقی عالی در اراک کیست وکیل حقوقی ( اراک ) یک حقوقدان است که دارای مجوز قانونی برای نمایندگی…
وکیل کیفری در اراک
وکیل کیفری
وکیل کیفری اراک
وکیل کیفری کیست؟   وکیل کیفری (یا وکیل دادگستری کیفری)، وکیلی است که در زمینه جرایم کیفری و مسائل مربوط…

موضوعات مرتبط

وکیل دعاوی خانوادگی
مقالات
وکیل خانواده در اراک
وکیل خانواده خوب در اراک خانواده اولین نهاد اجتماعی و مکانی برای شکل گرفتن شخصیت کودکان در بزرگ سالی است.…
وکیل ملکی در اراک
مقالات
وکیل ملکی در اراک
وکیل ملکی قوی در اراک همانگونه  که مستحضر هستید قانون کمی پیچیده است. یک پرونده چالشی میتواند به کمک یک…
وکیل مهریه در اراک - محمدشیرمحمدی
مقالات
وکیل مهریه در اراک
وکیل مهریه در اراک در دین اسلام، مهریه برای به رسمیت شناختن ازدواج یک زن با یک مرد ضروری است.…